Input udefra: "De digitalt indfødte som forbrugere"

Input udefra: "De digitalt indfødte som forbrugere"
Låst indhold - køb adgang for at se indhold.

I videoen beskriver erhvervsforsker Søren Schultz Hansen, hvad der karakteriserer de digitalt indfødte som forbrugere og hvad denne generation betyder for relationen mellem kunde og virksomhed eller borger og det offentlige (se evt. de to andre videoer om de digitalt indfødte under evnen Meningsfulde rammer). Dermed giver videoen inspiration til arbejdet med ændrede relationer til slutkunden." til "I videoen beskriver erhvervsforsker Søren Schultz Hansen, hvad der karakteriserer de digitalt indfødte som forbrugere og hvad denne generation betyder for relationen mellem kunde og virksomhed eller borger og det offentlige (se evt. de to andre videoer om de digitalt indfødte under evnen Meningsfulde rammer). Dermed giver videoen inspiration til arbejdet med ændrede relationer til slutkunden.



Elementer


De digitalt indfødte som forbrugere

Længde: 3 minutter og 29 sekunder




Prioritetssupport
translation missing: da.courses.show.amount_of_mounths_bound
Nyeste kurser

  • Sikker betaling gennem ePay A/S
  • Support alle ugens dage kl. 9-16
  • Afspil på computer, telefon eller tablet

Om

Søren Schultz Hansen

Søren Schultz Hansen

ERHVERVSFORSKER


Søren Schultz Hansen er uddannet cand.comm. i litteratur og kommunikation fra Roskilde Universitet samt exam.art. i filmvidenskab fra Københavns Universitet. Han er erhvervsforsker og rådgiver med speciale i digitale indfødte og ledelse, og har lang erfaring fra kommunikations- og reklamebranchen. Søren Schultz Hansen har skrevet en række bøger, som omhandler strategi, kommunikation og digitalisering, herunder DIGITALE INDFØDTE PÅ JOB.