Ændrede relationer til slutkunden

Ændrede relationer til slutkunden
Låst indhold - køb adgang for at se indhold.

Denne video handler om hvordan den digitale udvikling påvirker forbrugerne og grundlæggende ændrer den måde vi kommunikerer, forbruger og udvikler. Det forklares hvordan det ændre de relationer forbrugeren har med andre forbrugere, og samtidigt relationen mellem forbruger og producent.
 



Elementer


Ændrede relationer til slutkunden

Længde: 7 minutter og 51 sekunder




Prioritetssupport
translation missing: da.courses.show.amount_of_mounths_bound
Nyeste kurser

  • Sikker betaling gennem ePay A/S
  • Support alle ugens dage kl. 9-16
  • Afspil på computer, telefon eller tablet

Om

Pernille Kræmmergaard

Pernille Kræmmergaard

DIREKTØR, DIGITALISERINGSINSTITUTTET, TIDLIGERE PROFESSOR


Pernille er uddannet cand.merc. og har en ph.d.-grad i Teknologisk og Organisatorisk forandring. Foruden grundlægger af Digitaliseringsinstituttet, er hun bl.a. digital vismand, tidligere professor og medlem af Rigsrevisionens eksterne evaluatorgruppe, medlem af diverse tænketanke om digital ledelse og en flittig anvendt foredragsholder i offentlige og private organisationer. Hun har mere end 20 års undervisningserfaring fra diverse Kandidat og Masteruddannelser, udgivet mere end 100 publikationer i både internationale og nationale tidsskrifter og bogen ”Digital transformation – 10 evner din organisation skal mestre”. Hun har en passion for, at teori kan og skal gøre en forskel i praksis.